Monday, July 2, 2012

Güzel bağla başını

Hayırlı sabahlar canlar..

Ayna karşısında olup da baş örtünüzü bağlama süreniz kaç saniye veya kaç dakikadır?

Normal bir bağlama şekli sizce hangisidir?

Peki ya ben gibi şal severler?..

Genelde kullandığınız bağlama modeli hangisidri resim linki verirmisiniz?

Şalları tercih eden biri olarak zaman zaman farklı tarzda bağlayabiliyorum..görenler de nasıl yaptın diye sorduklarında onlara verecek cevabım ne yazık ki olmuyor..

Çünkü nasıl yaptığımı ben dahi bilmiyorum,aynısını yapmaya kalksam da mümkün değil aynısını yapamıyor başarılı olamıyorum..

İki renkli farklı şal bağlama modellerine BAYILIYORUM!..inanılmaz rahat ediyorum..

İşte böyle böyle derken bu sabah bir kardeşimizin blogunu keşfettim..

Adım adım şal bağlamayı göstermiş farklı farklı şekillerde üstelik..bir kaç resim buraya ekliyorum gerisi kardeşimizin blogunda..

Onun emeği sonuçta değil mi?






Aşamalı yapımı burada













Tek resim olarak aşamalar verildiği için tek resim olarak eklemek zorundayım yapımını vermeye gerek kalmıyor ..













Dahasıburada






Bu arada da bir video paylaşımı iyi gider..













Abartmayalım inşallah..



Sevgiler..

..

No comments:

Post a Comment