Thursday, August 23, 2012

Naz* Çandarlı'da.. :)


Dun ogleye dogru , aksama gerceklesecek olan Candarli gezimizin 


1 saat sonra yola cikmak uzere baslayacagini ogrenince apar topar hazirlanip ciktim evden..


Daha once gitmemistim ama sevimli bir yer oldugunu duymustum.


Makinami kontrol ettim,sarji var..


Tamam ozaman baska bir seye gerek yok : haziriz ! ;)










Girise kapaliydi kale. Coktandir boyleymis gerci..


Dar ve arnavut kaldirimli sokaklara oldum olasi bayilmisimdir..


Gordum ya kacirmam cekerim hemen fotosunu :)




















Once bi yol yorgunuyuz carsi icinde koftecide karnimizi doyurduk.


Ardindan , sahilin basinda bi caybahcesi vardi..denize karsi oooh pufur pufur


esmesiyle meshurmus..Hadi dedim birer demli cay icelim ozaman!..










(Tavla oynadik..yenildim kabul ama valla zar gelmedi ya!..Yenilenler hep boyle derdi de 


dalga gecerdim dogruymus arkadas : gelmeyince gelmiyor iste :))










Aksama dogru daha bir canlandi ortalik..Gunes batti,cafelerden


gelen muzik sesi duyulur oldu..Oglenki emekli havasi ortadan kalkti; yerini


yasi kac olursa olsun genc olanlar kapti.. Buzlu badem satan amcayi gorunce hemen doldur diyorum poseti :)


(Bazen evde de kendime film izlerken hazirlarim..hummm hum )






Ustumuzu degistiriyoruz, bir soluklaniyoruz..Baktik hava iyice karariyor


atiyoruz kendimizi tekrar sahile..Zaten hepi topu bukadarmis Candarli iste. Cabuk acikirim ben..


Ogun aralarini fazla uzatmaya gerek yok diyorum,meshur Kumrucu Serif'e gidiyoruz. Istiyorum bir karisik!


Ohhh bayildim valla .. Ekmegi de malzemesi de harikaymis!










Buarada bu jean aslinda yirtik degildi. 






Gecen gun kullanilmayanlar odasinda ufak capta bi kiyafet


operasyonu yaptim yine..


(Hala kiyamadiklarim oluyor ama,arada kiyayafet temizligi yapiyorum :


 dolapta kullanmadiklarim once arka odaya gidiyor..Bir baska gun son asama olarak: 


ya saklamiyorum veriyorum ya da kullanilir hale getiriyorum.) 






Bu jean arada kaynamis.. Yillardir 'ya dursun o ben giyerim,yok yok onun gideri var,aslinda o guzel de..'


diye diye saklamisim :) Aldim elime bicagi (evet makas degil cunku onunla yapinca iplik iplik olmuyor ve asiri duzgun duruyor..Benim istedigim daha cool bi tarz..Bicakla istedigim sonucu aliyorum) 


ara mesafelerini giyerek ayarladim ve 'yirtik jean' elde ettim ;)










Canli muzik yapan 2 yer vardi. Yazlari orada bulunan arkadaslarla bulustuk.


Bizi Trio Bar'a goturduler. 


Cok iyi geldi..Deniz dibimizde..ruzgarin sesi muzikle bir olmus


ayartmaya calisirken bizi,elimizde ickilerimiz son bayram gununun tadini cikartiyoruz.. :)













Sabah errrrkenden kalkip yuzecegim.Aklima koydum birkere!


Buz gibi , yapma etme, yuzemezsin bu saatte..dediler,dinlemedim!


Atladim suya soyyyle bi gidip geldim. Tamam abartmaya da gerek yok girdik yuzduk iste diyip 


yattim kuma :) (hava atarken hastalanmayalim sonra :)






Flip Flopslarim acayip rahat cikti. Eskiden turuncuyu tercih etmezdim pek..


Ama Ed@ Pastel'in yeni kokulu ojelerinden bahsedince -buradan okuyabilirsiniz:


http://e-nsisters.blogspot.com/2012/08/pastel-kokulu-oje-havada-yaz-kokusu-var.html


terligime de uysun diye 


hemen aldim portakallisini :) Coook kalici ve guzel..Tavsiye ediyorum..










Eee sonra ne oldu peki? Eh is basi yapacak arkadaslar olunca mecbur eve donmek zorunda kaldik :)


Donuste Eski Foca'ya ugradik ama bugunluk bukadar..


Yarin yazacagim onu da ;)




Canta / Bag : Nine  West

Flip Flops : Hotic

Etek / Skirt : Koton

Ust/ Tee : Zara

Hadi iyi bakin kendinize..


Naz*

No comments:

Post a Comment