Friday, August 17, 2012

Pratik kız çocuk şapkalar

Büyük kızımın bordo kareli gömleğini bitirdiğim gün kestiklerim vardı. Kestiğim Pembe geri dönüşüm gömlek (tatil postumdur link veremiyorum), sarı geri dönüşüm gömlek , pembe penye tshırt dıy, pratik çocuk tulum , plaj havlusu (tatil postum link veremiyorum) arasında kot eteğimden kestiğim iki pratik şapka vardı.

Kot eteğimin kumaşını dışa uygularken kızımın pratik kesim tulumundan kalan pudra pembe kumaşı içe astar diktim. Küçük şapka yiğenimin oldu. Şapkaları dikerken sadece kafa ölçüsü alıyorum. Aldığım ölçü şapkadaki orta bölüm oluyor.


Şapkamızın kesim dikim resimleri;

















ÖNERİ; Kızım kenarlara çapalı arma dikip, ortaya kınnap örüp, arma altına tutturacakmış.


Ben resimlerken yaptığımız tokalardan kenarlara koydum (şifon fiyonk toka)


Ayrıca dantel ve kurdele geçirip arkaya bağlamayı ve bağcıkları bırakmayı düşünerek dikmiştim.


Belki süslemek isteyenlere fikir olur.



























Tatil için...Büyük kızım ve bana. Yanına birazda parçalardan (kesim sonrası ufak) şifon ve kumaş ekleyeyim..


Yakalar, bileklikler yakalar için dantallerin işlenmesi bakalım neler yapabileceğiz. Boncuk kaplarım da herşeyden, Hastanede yatarken getirdikleri tane ilaç kutuları, oyun hamur kutuları, ahşap boyama şişeleri, renkli şeker kutuları, ahşaplar için sim kutuları vs...


Boş boş oturmayı sevmem de... 









Bu da fotoğraf makinesini bilgisayara yüklediğimde küçük kızımın bana süprizi. Parka giderken seçtiği kıyafetleri gizlice resimliyormuş, şok oldum ilk kırmızıyı yeşil kaprili olanı bilgisayarda gördüğümde. Kendine ait olanı da karşısına geçip basıyor tek eli yok masa üstüne koyup çekmiş. (elinden fotoğraf makinesi hiç düşmüyor zaten-çocuk bende ablasında gördüğünü kopyalıyor.)





No comments:

Post a Comment